Parteneri preferaţi sau non-preferaţi

Bazat pe experienţe anterioare

Cunoaşteţi probabil companii cu care v-a făcut plăcere să lucraţi în trecut şi, din păcate, poate şi câteva pe care aţi prefera să le evitaţi în viitor. Cu acest instrument "Partener preferat", puteţi optimiza rezultatele căutării pentru a vă lua în considerare experienţele anterioare.

Ofertele de la parteneri Preferaţi sau Non-preferaţi sunt indicate clar în rezultatele căutării, făcând ambele categorii uşor de recunoscut. O pictogramă va apărea lângă ofertele de la furnizorii din lista dvs. de parteneri Preferaţi, în timp ce ofertele de la parteneri Non-preferaţi vor fi marcate cu o altă siglă. Acest lucru face și mai uşoară găsirea furnizorului potrivit în cadrul bursei de mărfuri şi vehicule.

Ca furnizor, cu cât mai mulţi utilizatori vă adaugă în lista lor de preferinţe, cu atât mai mare va fi indicele dvs. STAR (Safety Transport Algorithm Rating) şi avantajul dvs. competitiv pe piaţă.