Registrul de companii de transport

Cunoaşteţi-vă colaboratorii!

Atunci când sunteţi interesat de o ofertă de încărcătură sau de vehicul, dar doriţi să aflaţi mai multe despre firma care a publicat-o, utilizaţi Registrul de companii de transport. Acesta furnizează informaţii relevante cu privire la mii de companii europene de transport – potenţiali noi parteneri de afaceri pentru dvs.

  • Căutaţi o companie de transport care face curse regulate în Franţa? Sau poate un depozit în Spania sau în Germania? Îl puteţi găsi în directorul nostru! Odată ce aveţi o listă de rezultate de căutare, utilizaţi diferite filtre pentru a vă optimiza rezultatele. Cele mai complete profiluri de companii vor fi afişate în partea de sus a listei dvs.

  • Doar clienţii Teleroute certificaţi sunt listaţi şi pot vizualiza şi edita informaţii. În acest mod, asigurăm informaţii de calitate.
    Reţineţi că trebuie să vă actualizaţi informaţiile - veţi fi listat şi dvs. în Registru. Actualizaţi profilul companiei dvs. cu doar câteva clicuri şi furnizaţi informaţii utile precum contactele-cheie, informaţii privind adresa, limbile preferate, rutele obişnuite, facilităţi referitoare la depozite şi multe altele. Astfel, beneficiaţi de publicitate GRATUITĂ pentru DVS.!

  • Reţineţi: păstraţi-vă profilul companiei la zi dacă doriţi să apăreţi în partea superioară a listelor cu rezultate ale căutărilor.

  • Nu irosiţi timpul: Registrul vă va ajuta să găsiţi ceea ce căutaţi fără a pierde timp căutând pe internet sau în directoare telefonice. Pentru informaţii de calitate în câteva secunde, "Tastaţi, căutaţi şi găsiţi!"

  • Evitaţi greşelile de ortografie: atunci când operaţi într-un mediu de afaceri internaţional, neînţelegerile în stadiul iniţial de contact pot duce la dificultăţi mai târziu. Pentru a împiedica acest lucru, fiecare client are un număr de ID Teleroute unic cu informaţiile companiei ataşate. Numărul de ID Teleroute este şi o "etichetă de calitate certificată" pe care o puteţi comunica partenerilor dvs.

  • Companiile mele preferate: faceţi o listă a companiilor cu care faceţi afaceri în mod obişnuit sau a partenerilor pe care doriţi să-i contactaţi în viitorul apropiat. Puteţi adăuga chiar note personale şi comentarii. Consideraţi aceasta agenda dvs. personală şi complet actualizată!